Free Advertising - Get millions of visitors for your website for FREE!

Friday 24 June 2011

Bizoppers - Berapa banyak boleh dapat? (Part2)

Salam semua. 

Baru je habis nengok Maharaja Lawak td. Tak sangka lak yang menang tu Sepah. Memang harap dia menang. Sebab aku memang minat ngan dorang ni. Mula mula konfiden yang Jozan akan menang. Yelah, Tiap minggu dorang steady je dok kat atas. Tapi sape pun yang menang sumer peserta memang best. Dah tengah malam baru nak ngadap laptop. 

Ok. Cukup pasal ML, entry kli ni berkenaan dengan berapa yang boleh korang dapat dengan BizOppers. Kali aku nak sambung apa yang dah  aku cerita sebelum ni.

Berapa banyak boleh dapat?

Secara jujurnya korang boleh dapat sebanyak mana yang korang suka! Terdapat 9 cara utama komisen pendapatan di BizOppers. Caranya korang abca kat bawah

·         $ 15 Fast Start Bonus
·         Bonus Referral peribadi secara berterusan
·         Matching Bonus Fast Start
·         Matching Bonus Residual
·         "Gold Evangelist" Bonus Pool
·         Bonus Komuniti Penyertaan
·         3 × 10 Matrix Bonus paksa
·         PowerPlay Bonus perintis
·         Mendapatkan peluang untuk perniagaan korang sendiri

Korang boleh mendapat komisen dengan merujuk/mendapatkan ahli-ahli Gold yang baru. Dengan masa dan dedikasi yang korang berikan, korang boleh membina beribu-ribu sambungan (connection) yang boleh menjana pendapatan korang. Dalam beberapa kes, ianya adalah tidak mustahil untuk mendapatkan lima, enam atau bahkan tujuh angka pendapatan, hanya dengan bekerja dari rumah.

Sesetengah pengguna lebih suka bergaul dan mengambil bahagian dalam perbincangan komuniti - apa sahaja yang korang suka lakukan, BizOppers  memberi ganjaran kepada korang dengan kedua-dua komisen dan pengiktirafan komuniti.

Apakah Bonus Fast Start $ 15?

Korang menerima $ 15 untuk setiap rujukan peribadi baru yang upgrade kepada keahlian Gold, dibayar pada bulan pertama selepas mereka menaik taraf. Tetapi itu bukan semua! Korang terus menerima $ 2,50 setiap bulan dari bulan kedua dan seterusnya untuk setiap rujukan Gold korang - setiap bulan - selagi mereka kekal Emas.

3 × 10 Force Matrix

Dalam “Force Matrix” korang hanya boleh mempunyai 3 orang dalam tahap pertama. Seperti yang korang akan lihat ini adalah cara yang sangat kuat untuk mendapat kerjasama dan limpahan. Perhatikan bahawa hanya ahli-ahli menyertai matriks apabila mereka menjadi Ahli Emas, jadi seseorang yang menyertai selepas korang tetapi peningkatan sebelum korang masih boleh berada di atas korang dalam matriks. Oleh itu, adalah penting bagi korang untuk menaik taraf secepat mungkin untuk mengunci kedudukan korang. Setelah kedudukan matriks diperuntukkan, ia tidak boleh diubah. 
Berikut ialah bagaimana matriks yang telah siap akan kelihatan :


Ya. Jumlah keseluruhannya adalah $103,420 (USD). Korang kiralah sendiri kalau jumlah yang  sebanyak tu ditukarkan dalam RM….degan syarat orang kene UPGRADE dulu keahlian korang. And then berkomunikasilah dengan member yang ada kat sana sama macam dengan apa yang korang buat  kat Social Network yang lain.

Sekian dulu buat masa ni. Tunggu entry (Part3) yang akan datang. Aku akan bercerita lagi denga korang apa yang korang boleh dapat kat BizOppers. Mata pun dah layu dah ni.

Wassalam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Website owners and Bloggers
Put your website traffic to work for you!


WEBSITE OWNERS & BLOGGERS:

Make money while you sleep!

AdHitz can turn your website or blog into a cash generating machine!

If you own a website or blog to which you have access to edit the HTML, you simply add our script code.

Our code allows advertisers to display their ads on your website, thus turning your website into a cash generating machine!

Register your FREE account and monetize your website and traffic now!

REGISTER HERE


ADVERTISERS:

Reaching your target audience?

With AdHitz you could be receiving millions of ad impressions every day!

Let's face it, advertising is a numbers game. The more your ad is shown, the higher percentage of click-throughs and sales you will convert. With AdHitz, you only pay for impressions that convert to click-throughs. Stop wasting your money on traffic that doesn't convert!

Turn your advertising budget into sales with AdHitz!



Want to Learn More about AdHitz?

Advertisers Go Here! | Website Owners Go Here